Tanker en lørdags formiddag.

Jeg startet dagen med å lese forskjellige blogginnlegg. Jeg fant at mye av det som engasjerer folk er felles for mange. Noen er veldig flink til å uttrykke seg både morsomt og engasjerende. Mye kan jeg linke til min egen hverdag opp gjennom årene.

Sikkert godt for mange å kunne lese om andre som har samme problem som dem. Det var nok mere ensomt for personer med problemer tidligere.

Jeg tenker på hvordan det ville vært dersom alt ble nedstengt på 70 tallet. Ensomheten er stor for enkelte idag, men med alle kommunikasjonskanaler vi har nå, kan de tross alt få med seg hva som skjer utenfor hjemmets vegger.

Jeg må innrømme at jeg føler meg redd nå som det muterte viruset har spredd seg i Norge. Heldigvis tas det drastiske tiltak i Osloregionen.

Det føles riktig at ikke hele landet blir stengt ned men kun der smitten finnes.

Nå tenker jeg at jeg skal gå tur med Nara i finværet vi har nå.

Ha en fortsatt god helg.

1 kommentar
    1. Ønsker deg en fin kveld – det blir mye tanker om dagen helt klart og så kjedelig med virus og det der og nye regler og mer mer stengt igjen. Men du – kos deg! Klem herfra sør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg