Takk til alle som har lest og kommentert innlegget på bloggen.

Det er ikke ofte jeg er på 25 plass på topplisten og med over 100 delinger.

På Facebook har jeg fått veldig mange gratulasjoner. Det er tydelig at mange gleder seg sammen med meg.

Også idag har jeg fått holde henne i armene mine. Hun er virkelig helt nydelig med store blå øyne.  Hun ser seg forundret rundt og jeg følte at hun så direkte på meg noen ganger. Kanskje er det kun en ønsketenkning siden hun kun er knapt 4 dager gammel.

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg