Takk for at så mange leser bloggen min

 

Ny bestenotering på blogglisten.  Nummer 58.

Jeg har flyttet de bloggene jeg har fått med meg fra miniblogg til forskjellige kategorier.

Jeg startet å skrive i mars 2018.

Jeg har ei mamma som nå er 99 år og en egen kategori for henne. Nå er hun her på hytta si hvor vi 5 søsken har ansvaret for henne.

I 10 dager fra nå deler jeg og en av mine søstre på å hjelpe henne. Hun bor alene på sin hytte, men hun kan trykke på en knapp hun har rundt halsen for å få hjelp fra oss. Hun har vært her siden før st.hans og har ikke trykket på knappen enda.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg