Stille før helgas gjester kommer

 

Jeg sitter i bakken og varmer meg i solskinnet.

Nå venter vi på besøk av min yngste sønn og samboer + deres 2 hunder.

Det blir også mye folk på de fleste andre hyttene.

Mamma er på tur hit nå. Hun har ikke turt å glede seg før nå i uka. Jeg håper det går greitt når hun skal over i båten fra flytebrygga. Som 99 åring er ikke føttene helt som da hun var ung. Og heller ikke balansen hennes.

Jeg satser på at hun får noen flotte dager her hun aller helst vil være.

Nedenfor et blomsterbilde fra naturens egen fauna.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg