Steve Hacett og Djabe. Bodø Jazz Open

I går var været heldigvis såpass bra at konserten på Svømmehallen med Steve Hackett og Djabe kunne holdes.

Jeg og min datter fikk over 2 timer med variert jazzmusikk. Jeg ville bare høre mer og mer fra dem. Og de 2 ekstranummerene var virkelig til å spise opp.

Min datter har mindre enn 2 måneder til termin. Hun måtte av og til opp og gå litt rundt. Heldigvis var det en sittekonsert for hennes del.

Jeg skulle gjerne danset litt for meg selv foran scenen, men det er mulig å bevege seg etter musikken også i sittende stilling.

Takk til Bodø Jazz Open  som hentet nettopp disse hit til festivalen.

Nedenfor bilder jeg tok på konserten og en skjermdump av hvem og hva musikerne gjør.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg