Spisepause mellom jobbing og tv titting.

Nystrålet uer. Hva passer vel bedre etter en traumatisk jobbdag enn dette.

Jeg har prøvd å få tak i personer pr. telefon som ikke svarer. Noe mer stressende vet jeg ikke.

Hele 3 slike personer har stresset meg opp.

Min nye smartklokke måler høyt stressnivå selv nå som jeg har plassert meg foran TVEN.

Jeg får prøve på nytt i morgen.

Skrittelleren på klokka derimot viser at jeg knapt har rørt på meg. Ikke så bra.

Det meste har ikke vært bra utenom ueren.

 

4 kommentarer
      1. Ja. Det er ikke for ingenting st det heter trøstespising.
        Nå var jo dette et nødvendig måltid, men en god trøst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg