Søndag og hviledag i heimen.

Årets første smak av ribbe.

Uka som har var har vært både slitsom og morsom.  Og jeg valgte selv å gjøre den slitsom.

Det angrer jeg ikke på. Jeg har gjort min 75 bursdag minneverdig for meg selv.

Jeg har fått fortalt mange i livet mitt at jeg setter pris på dem.

Jeg er veldig heldig som har så mange venner som ønsker å komme hjem til meg for å feire min bursdag.

Vi spiser enda restemat etter festene, men idag ble det ribbe. Som vanlig spiste jeg i meste laget, men litt mageknip holder jeg ut.

Nå er det bare å puste godt inn og ut før neste uke begynner.

Mye kontorarbeid, skattekurs og juleforberedelser. Luciapub, ballettforestilling, te-dans og nattjazz. Og også siste bortekamp for Glimt mot club Brygge.

Jeg har sikkert glemt noe, men det blir en travel uke ser jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg