Sola skinner fra nesten skyfri himmel.

Idag er jeg veldig fornøyd med været. I solveggen er det nesten sommervarmt.

Jeg skal på Aspmyra i kveld for å se Bodø/Glimt mot PSV. sammen med min datter. Over 8.000 supportere for Glimt og ingen fra PSV. De er nemlig utestengt av UEFA siden de laget bråk på kampen mot Arsenal.

Før kampen skal jeg treffe mine 2 sønner for en matbit og litt øl. De skal også på kampen men skal sitte et annet sted på tribunen.

Min datter jobber helt til kampen starter på dansestudioet og får ikke med seg hele kampen. Ikke alltid like greitt å jobbe på kveldstid.

Heia GLIMT.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg