Ser jeg litt skjelven ut?

Jeg har nettopp kjørt en bil med automatgir.

For mange år siden kjørte jeg en liten elbil som firmabil der jeg jobbet før jeg ble pensjonist. Den hadde automatgir.

Nå har jeg fått låne en ganske ny Toyota Corolla fordi de ikke ble ferdig med å reparere  vår bil idag.

De skal bytte en motordel fordi fabrikken har funnet en feil på alle like biler.

Jeg syntes det var litt skummelt å kjøre i  rushtiden med nytt gir, men det gikk selvfølgelig greitt. Først da jeg hadde parkert hjemme oppdaget jeg at jeg skalv litt.

Etter 1 kopp kaffe har jeg roet med ned.

Tidligere idag var jeg innom kjøpesenteret for å handle.

Denne gangen var jeg den eneste jeg så med munnbind. Tidligere har det vært helt omvendt.

Siden jeg vet at jeg enda har covid-19 i kroppen ville jeg ikke utsette andre for smitte.

Kanskje finnes det noen som enda ikke har hatt fanskapet.

6 kommentarer
    1. Jeg kjørte både og da jeg hadde elbil og det gikk greitt.
      Men er enig i at det er enklest med automatgir.

    2. Automatgir må man venne seg til og nye biler også. Det er alltid noe som er annerledes enn den man er vant til å kjøre. Godt å høre at du bruker munnbind når du har covid. Vi har faktisk ikke hatt det, så langt vi vet. Håper du snart er helt frisk igjen.🤗

      1. Ja. Denne bilen skal jeg bare ga til i morgen så jeg blir nok ikke en spesialist på automatgir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg