Reiseblogg Dublin: Hjemreise.

Vi hadde god tid på hotellet før vi tok taxi til flyplassen. Reiseruta var ikke helt optimal. Vi måtte innom Stockholm og Oslo før flyet skulle ta oss til Bodø. Avgang til Stockholm var 11.45.  Da vi skulle sjekke inn klarte ikke SAS å gi oss boardingpass for hele flyturen. Vi måtte finne en servicedisk i Stockholm for å komme oss videre. På turen til Stockholm ble alle 4 plassert hver for oss. Ca halveis sto plutselig naboen vi reiste sammen med ved siden av setet mitt. Han så mildt sagt både sint og lei seg ut. Jeg spurte hva som hadde skjedd. Han sa da at jeg hadde gjort en stor feil da jeg booket reisen. Vi ville ikke kunne nå flyet videre fra Stockholm. Jeg mente at jeg ikke hadde gjort noen feil, men han var ikke overbevist. Jeg følte meg veldig beklemt siden alle som satt rundt kunne høre hva han sa. Det viste seg at forskjellen i tid mellom Irland og Stockholm var synderen. Vi hadde selvfølgelig god nok tid til å rekke neste fly. Litt krangling med SAS og vi måtte igjen sitte hver for oss. Flyet var en del forsinket (avising) så spisepausen i Oslo ble det ikke noe av. Vi rakk heldigvis å handle på taxfree. Nå kan julen komme. Vin og også sterkere drikke er innkjøpt. Vi landet i Bodø nesten som planlagt           kl. 20.30. Vofsene som siste natta var hos vår eldste sønn, ble fryktelig glad da vi hentet dem. Særlig Nara har problemer med å spise når vi er bortreist. Denne gangen var vi kun borte i 3 netter, men vi kvier oss for å dra bort begge 2, selv om vi vet at våre barn passer godt på dem. Alltid godt å komme hjem, selv om vi hadde en flott langhelg. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg