Refleksbevegelser etter 2 uker i syden.

Særlig 2 ting har jeg tatt meg i å gjøre i dag.

Vannet i springen kan ikke drikkes på Kanariøyene.  Og da heller ikke brukes når tennene skal pusses.

Det tok noen dager før jeg husket å la være å skylle tannbørsten under kranen.

Men rutinen sitter nå og fikk meg til å skvette unna kranen da jeg skulle pusse tennene idag.

Det samme gjelder dopapir.  Flere plasser på Kanariøyene må brukt dopapir legges i en bøtte vedsiden av toalettet.

I dag tidlig måtte jeg tenke meg om før jeg slapp papiret rett i do.

Ellers er ikke overgangen til snø og kulde her hjemme veldig stor. Det er bare å kle seg bedre.

Jeg innrømmer at det var fint å vandre rundt i sommerklær, men jeg sov mye bedre i vårt kalde soverom her hjemme.

Altså borte bra, men hjemme best.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg