Rampenissen har funnet plass på husfreden.

Kjøkkenøya er dekt av juleblomster som skal fordeles på flere juledekorasjoner. De tre barna får hver sin og resten beholder vi.

Vi har vært på plantasjen og handlet. Selvfølgelig glemte jeg å kjøpe jord og må tilbake igjen.

Rampenissen har vært litt rampete noen dager og ber tydeligvis om fred der han sitter midt i en husfred.

Jeg har også vært ute og handlet julegaver. Det er søndagsåpent og fryktelig mange ute i samme ærend som meg.

Jeg er fornøyd med gavene jeg fant og håper de som skal få dem blir like fornøyd.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg