Rampenissen fryser visst.

Kom hit til meg sier rampenissen. Her er det godt og varmt å sitte.

Og det stemmer. Igjen viser han meg omsorg.

Jeg tror jeg må døpe han om til omsorgsmissen.

Hans artsfeller driver visst enkelte foreldre til vanvidd.  Istedet for å sove passer de på at rampenissen gjør den han skal.

Nemlig være rampete.

Ungene i huset forventer dette og nå i adventstiden er det ungene som rår.

Det begynner å bli lenge siden jeg hadde barn boende her hjemme.

De 2 guttene fikk adventskalender med sjokolade i. Disse var tomme for godter lenge før juleaften.

Vår datter fikk 24 pakker og hun åpnet aldri mer enn en pakke om dagen.

Tiden har endret seg siden dengang. Og nå skal altså rampenissen fore ungene med nye rampestreker hver morgen.

Jeg liker min omsorgsnisse mye bedre.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg