Puerto Rico: en skremmende opplevelse dag 2

Jeg har ikke skrevet om dette tidligere fordi jeg måtte bearbeide opplevelsen først.

Etter å ha spist en bedre middag på restaurant hvor vi delte en flaske rødvin gikk vi til Starclub hvor jeg kjøpte en drink.

Vi satt ved siden av en familie fra Kragerø. Det var ganske høy musikk slik at det var vanskelig for meg å få til en skikkelig samtale, men min kjære snakket mye med dem. Jeg danset litt med  han og litt med andre som ønsket å danse og var i fin form. Å danse swing med for mye innabords funker dårlig og jeg var helt stødig. Ergo hadde jeg ikke fått for mye å drikke.

Da første d

glasset var tomt hadde min kjære kjøpt en ny drink til meg mens jeg danset.

Jeg smakte så vidt på den og det er det siste jeg husker før jeg våknet neste morgen.

Jeg hadde plutselig kollapset og min kjære hadde et svare strev med å få meg hjem.

Han klarte å få meg inn i en taxi og etter mye om og men husket han hva hotellet vi bor på het.

I ettertid har jeg tenkt at noen trodde jeg var alene siden min kjære satt og pratet med sidebordet som jo sto tett ved.

Og at drinken jeg fikk var blitt dopet uten at min kjære så dette. Den sto en stund på bordet mens jeg danset.

Jeg trodde at kun unge jenter opplever å bli dopet, men det kan altså skje med oss på 74 også. Jeg regner med at det var pengene mine de var ute etter og ikke noe annet.

En fryktelig ubehagelig opplevelse å våkne uten å huske hvordan jeg kom meg hjem.

 

3 kommentarer
    1. huff og huff for en ekkel opplevelse du har hatt. Man må passe på uansett hvor man er ser det ut til. Håper det går bra med deg nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg