Plutselig er en symaskin på vei hit.

Jeg har vært uten symaskin i mange år.

I ettermiddag skulle jeg vise min datter noe som burde vært reparert. Men for å gjøre det måtte jeg ha symaskin.

Egentlig hadde jeg planer om å be min svigerdatter om hjelp, men det er ikke alltid like lett. Min datter har ikke symaskin.

Jeg kjøpte min første og eneste symaskin da jeg var gravid med eldste sønn. Det er mer enn 50 år siden. Den gang fantes ikke papirbleier og det måtte syes mange tøybleier.

Opp gjennom årene brukte jeg symaskinen til å sy enkle ting som gardiner m.v.

Jeg sydde også mange forskjellige kostymer til ballettforestillinger.

Symaskinen fungerte fint til for noen år siden. Ikke så rart siden den ikke ble brukt veldig mye.

Rett etter havariet kjøpte kjøpte jeg en brukt symaskin. Det viste seg at det manglet noe viktig for symaskinen og den havnet etterhvert på Vikan (vår søppelfylling)

Nå har jeg kjøpt en enkel symaskin fra Ellos.

Min kjære har ikke troa på at den blir brukt av meg. Jeg har med andre ord noe å bevise.

Vi får se om den blir brukt eller blir stående på stas.

2 kommentarer
      1. Det er veldig lenge siden jeg brukte symaskin sist. Jeg håper jeg finner ut av hvordan den brukes.
        Uansett: kjekt å ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg