Plenen vår akkurat nå.

Det er koselig med løvetann. Men kanskje ikke når den dekker hele plenen.

Idag har sola skint hele dagen, men det er alt for kaldt til å kose seg ute.

Min handymann har svinget med malekosten idag. Utvendig på vinduslister og ellers litt her og der der det trengtes.

Jeg har vært hos min naturterapaut og fått klødd opp musklene mine. Det trengtes virkelig. Jeg føler meg flere år yngre.

Det trenges når jeg nå er igang med de 5 siste årsoppgjørene i tillegg til løpende bokføring.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg