På tur i mitt nærmiljø

Idag er det påskestemning ute. Det ble en ganske lang tur i mitt nærmiljø. Noen vårtegn fant jeg også.

Jeg er heldig som bor i en så vakker del av Bodøbyen. Jeg behøver ikke gå langt for å føle vakker natur rundt meg.

Eneste aberet med å gå tur med Nara er at hun blir helt kakrilsk hver gang vi møter andre hunder. Idag var det mange andre som gikk tur med sine hunder. Det tar lang tid å roe henne ned etter et slikt møte.

Jeg legger ved noen av bildene jeg tok på turen for å vise hvor vakkert her er.

4 kommentarer
      1. Ja vi bor rett ved masse turterreng. Jeg har sluttet å gå på ski og kan derfor ikke gå i skogen på vinteren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg