På besøk på hytta til min søster

Utsikten er det ikke noe å si på. I tillegg har hun fuglekasser tett ved terrassen. Hvit og svart fluesnapper  har det veldig travelt med å mate ungene sine.

Idag tok min søster bilde av de fire ungene da de forlot kassen.

Et av bildene hun tok viser mora til ungene. Den er grå i fargen mens pappaen er svart og hvit.

Bildene som jeg har tatt  viser foreldrene som mater ungene.

På siste bildet ser dere hvor nærme treet med kassen står. Selv som vi satt og pratet på terrassen var ikke foreldrene redde for å mate ungene.

1 kommentar
    1. min søster sier at jeg tok feil da jeg sa at fluesnapperen på bildet var mora. Det er faktisk i bitteliten unge som nettopp har hoppet ut fra kassen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg