Opprydding blant årsoppgjørspapirer og bilag.

En jobb jeg gruer meg til hvert eneste år. Vi er lovpålagt å ta vare på dokumentene i 5 år. Det som er eldre kan makuleres.

Bilagene skal tilbakeleveres til klientene. Eller jeg har avtalt at jeg skal oppbevare og makulere for dem.

I tillegg til dette skal et nytt år forberedes.

Lite lystbetont arbeide, men det blir veldig bra å få et ryddig kontor.

Nå har jeg en eplepause. Kaffepause hadde jeg tidligere idag. Da uten å blogge. Jeg leste kun det andre hadde  blogget om.

Regner med at dette innlegget føles veldig  kjedelig og da deler vi samme følelse.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg