Om noen dager blir det fest i huset.

Vi har vært og handlet pynt til langbordet.

Langbord nummer 2 som til vanlig står i garasjen er kommet opp i stua. Bordplaten er fryktelig tung og yngste sønn og samboer har hjulpet oss med å bære den opp.

De spiste middag hos oss. Fars kjøttkaker. Også Max og Ivo likte maten.

På lørdag venter vi 15 gjester til lutefiskaften og neste uke er det min 75 årsdag som skal feires over 3 dager. Jeg elsker fester i godt lag. Og jeg liker veldig godt å pynte bordet med blomster og annen pynt.

Humøret mitt er igjen på topp.

 

4 kommentarer
      1. Ja. Jeg gleder meg veldig.
        Først er det lutefiskaften på lørdag.
        En tradisjon vi har hatt i over 30 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg