Oh what a beautifull morning.

Idag passer det veldig godt å synge den gamle slageren. Shortsvær.

Idag skal vi hjem. Min kjære skal kjøre bybåten tilbake mens jeg tar bilen.

Snart skal jeg på gymnastrada i Amsterdam. Fredag kveld starter reisen som varer over 1 uke.

Jeg har altså noen travle dager foran meg med pakking og jobbing med det som må gjøres på kontoret.

Idag står rensing og sylting av multer på programmet før avreise.

Jeg fant sykt mye multer igår. Og jeg merker at kroppen tåler mye bedre å gå i bratt og ulent terreng. Veldig bra med god kondis når Amsterdam skal utforskes.

Nedenfor et bilde av blandingsfrøene som ble sådd hjemme i stua etter påske.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg