Nyttårsaften igjen. Tid for ettertanker.

Snart skal årets julepynt tas bort og et nytt år planlegges.

Jeg er fornøyd med år 2021 på tross av covid-19.

Ingen i storfamilien har vært syke og vært utsatt for ulykker. Mesteparten av storfamilien bor i Bodø og vi har kunnet treffes selv om diverse restriksjoner har begrenset antallet som kunne være samlet.

Ingen hytteforbud i år og selv om været ikke har vært det beste hadde vi en flott hyttesesong.

Ingen utenlandsturer i år, men det lever jeg godt med.

Selv om mange konserter og festivaler er blitt avlyst har jeg likevel fått ta del i noen.

Faktisk ganske mange når jeg tenker etter.

Jeg har flere billetter liggende til konserter som er blitt flyttet til neste år.

Jobbmessig er jeg også fornøyd. Jeg klarte å overholde alle frister i tråd med det jeg har lovet mine klienter.

Og planleggingen av neste år er godt igang. Siden topplokket fremdeles fungerer blir det et nytt travelt år på jobbfronten.

Jeg er med andre ord veldig fornøyd med året 2021 og gleder meg til 2022.

 

4 kommentarer
    1. Det hørtes jo veldig bra ut 🙂 Godt å høre 🙂 Ønsker deg god tur ut av det gamle og lykke til inn i det nye året 🙂 Godt Nyttår 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg