Nytt vinstativ er på plass.

Etter alle festene vi har hatt måtte vi finne en kjørlig plass for alle vinflasker vi har fått.

Heldige meg fikk kjøpt et rimelig på Facebook.

Det høres kanskje rart ut at vi har plassert stativet i badstua. Men det er veldig lenge siden vi har varmet den opp og derfor er dette beste plassen å lagre vin.

Hele 21 flasker fikk vi plass til og det var akkurat det vi hadde.

Det blir nok lenge til jeg behøver å besøke polet for å kjøpe vin.

Jeg har mange koselige stunder foran meg med god vin i glasset. Og gjerne sammen med gode venninner. Min kjære drikker helst øl, men tar seg et glass vin av og til.

Dersom jeg og min kjære skal dele en flaske blir det vel mye på meg.

Jeg vil nok føle meg spesiell når jeg sier at jeg går i vinkjelleren/ badstua og velger ut en flaske.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg