Nytt skrivebord er bestillt.

I går var vi en runde i byens butikker for å lete etter skrivebordet som er tenkt plassert i forlengelse av kjøkkenskapene.

Ikke helt enkelt å finne et som passer, men tilslutt ble dette bordet bestille. I disse coronatider kan det ta sin tid før vi får det levert.

Vi må altså enda leve med snubleledninger og “rot” på spisebordet i stua. Min kjære må enda en tid ha sin pc her.

Selv okkuperer jeg kontoret. Her er det bilags og årsoppgjørspermer i alle kriker og kroker. Det er så vidt det er plass til meg der.

På grunn av utsettelsen vi fikk med innlevering av skattemeldinger og årsoppgjør til 31.august har jeg enda noen oppgjør igjen.  Heldigvis ikke veldig mange. Jeg overholder nok alle frister i år også.

Nedenfor et bilde av hvor skrivebordet er tenkt plassert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg