Nydelig god kveldsmat.

Egenkomponert kyllinggryte a la min kjære kokk.

Det er ikke helt enkelt å få veldig god smak på kyllingfilet.

Jeg vet ikke helt hvordan han klarte det. Men paprika og sjampinjong fant jeg at han hadde brukt. Jeg tåler ikke så godt mye krydder i maten og det vet min kjære. Han har lært seg til å lage god mat ved hjelp av andre smakstilsetninger.

I dag har jeg også vært hos min personlige knøer. (Mitt navn på hun som gir meg en time I måneden av sin tid)

Fotsoneterapi, massasje og  prating om hvorfor jeg ikke er helt venn med min egen kropp.  Det hjelper meg hver gang til å finne min indre ro og se lysere på livet.

Og det funket denne gangen også.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg