Ny mobil er klar til bruk.

Første bilde tatt med ny mobil fra godstolen og av eføyen i blomsterhjørnet.

Mange timer har gått med både i går og idag før mobilen ble klar.

Jeg har byttet tilbake til telenor etter å ha hatt Nortel som leverandør.

Etter mange problem i starten har jeg vært godt fornøyd med dem. Jeg hadde et abonnement som ga meg 10 gigabyte pr. dag. Nå får jeg 100 gigabyte pr. mnd med høy hastighet. Dersom jeg overstiger dette blir hastigheten lavere.

Jeg har swap og kan dermed bytte mobil etter ett års bruk.

Jeg håper jeg blir fornøyd med årets utgave.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg