Nara ønsker meg velkommen hjem.

Min handymann har kommet langt med parketten i trappa, men siden han fikk for lite parkett ble han ikke helt ferdig. Fint blir det.

Nara kommer alltid ned når jeg kommer hjem. Mye kos både gis og tas. Jeg ba henne gå opp.

Her lurer hun på hvorfor  ikke jeg også kommer.

Jeg måtte jo ta et bilde først såklart.

Det har vært en vellykket dag sålangt. Kurset om regler som gjelder for lønn var interessant.

Noen av reglene er helt på tryne spørr du meg. Helt umulig å overholde. Men, men sånn går nu dagan.

 

2 kommentarer
    1. 😂 Tøft av deg å tilegne deg ny kunnskap, og som gammel traver i faget opplever du nok mye «helt på trynet» 🤣 Ha ei fin helg Gunn Alfhild, og kos deg med mannen og voffsen. 👍😊

      1. Takk for det. Vi har vært å kjøpt inn lutefisk til i kveld og pinnekjøtt til i morgen. Blir er flott helg.
        Koz til deg også.

        NB følger du med på bloggen til Dedicat?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg