Nå består ikke Bodø til påske.

Avisa Nordland har en reportasje både fra søndagens Eid-fest og Fra dagens forestilling i Stormen konserthus. Mew og Danish Chamberorchestra holdt en forrykende konsert for fullsatt konserthus.

Reporteren ga terningkast 6 og jeg er gjerne enig med han.

Jeg har ikke hørt mye på dette danske bandet som startet  å lage musikk i 1997 og egentlig avsluttet karrieren i 2004.

Min datter kunne nesten alle tekstene på låtene og fortalte at den aller første CD hun kjøpe var av nettopp Mew.

Idag hadde de med seg et helt orkester på scenen og samspillet dem imellom var unikt.

Hovedvokalisten hadde en flott stemme som minte meg om Morten Harket i AHA.

Poprock og en helt fantastisk låt hvor både orkesteret og bandet sammen traff publikum I hjertet.

Jeg var helt med da publikum brukte mobilene som lykter. Vi fikk også beskjed om å stå oppreist og da var det mulig å danse litt.

Jeg er kjempefornøyd med konserten og også med reportasjen i Avisa Nordland.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg