Mye har skjedd idag 16.10.19

Vi har tatt ibruk nytt TV og bredbånd. Endelig har noen lagt fiber her i vårt boligstrøk. Takk til Signal. Jeg har også fått nye høreapparat. Hvert 6 år får jeg nye apparat fra Nav. Det er ganske utrolig hvor mye bedre apparatene er blitt. Jeg har brukt høreapparat i vel 40 år. Disse jeg har fått idag er veldig små. Jeg merker ikke at jeg har dem på meg. Enda har jeg ikke forstått alle bruksområdene. De funket veldig godt på konserten med Arktisk Filharmoni i kveld. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg