Morgenrutiner for en pensjonist med hjemmekontor

Klokka ringer klokka 9, men jeg er ikke alltid klar for å våkne da. Idag lykkes jeg med å våkne klokka 9.30. Først ligger jeg og oppdaterer meg på mobilen. Nyheter og mailer (og ser hvor jeg ligger på listen til minibloggen). Jeg svarer på de mailene som krever svar og sletter de som ikke er interessant. Etterpå kreker jeg meg opp. Etter en tur på badet settes kaffetrakteren på. Nå er det vofsene sin tur. De settes ut i løpestreng uansett vær. Imens lager jeg meg minst 4 brødskiver med godt pålegg. I dag var det skjærgårdslaks. Jeg sitter i godstolen foran TV og spiser men nyheter vises. Etter at vi fikk altiboks kan jeg starte siste nyhetssending fra start. Nå er det på tide å begynne arbeidet på kontoret og morgenstunden er over for idag. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg