Min nye veske for mobil og litt til er mottatt

For 15 dager siden bestilte jeg denne vesken via nett hos Vimeda i Oslo.  Jeg betalte 349, – .

Etterhvert fikk jeg beskjed om at vesken var pakket og på vei til meg.

Jeg sporet pakken og fant den i China. Jeg ble litt skeptisk og lurte på hvor lang tid reisen hit ville ta og om jeg overhodet ville få den.

Så begynte meldingene å komme. Jeg fikk en melding hver gang pakken ble omlastet.

I tillegg fikk jeg meldinger fra Oslo om at alt gikk etter planen.

Det tok altså 15 dager før vi fant pakken i postkassen utenfor huset.

Og best av alt. Den passet akkurat til mobilen min. Og det var plass til kort, nøkler og litt til.

Jeg legger ved siste meldingen fra Oslo som kom samme dag pakken var meg i hende.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg