Min herlige fargerike søster har bursdag idag.

Det bilde er tatt på nyttårsaften.  Som vanlig hadde hun med seg morsomme effekter som disse brillene.

Hun bor i samme boligfelt som oss og jeg har ikke langt å gå når jeg snart skal besøke henne.

Jeg regner med å treffe mange andre fra vår store familie. Alltid koselig å treffes i hverandres bursdager.

Min kjære holder seg hjemme med Nara I kveld.

Hun kan som kjent ikke være alene hjemme.

Det er fint vintervær idag og jeg ser kjempegodt med mine nye øyne.

Nedenfor noen utebilder jeg tok tidligere idag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg