Mimring fra min datters oppvekst

Dette er de første tåspisskoene hennes. Siden slet hun ut veldig mange før hun la tåspisskoene på hylla og danset videre i mer normale sko. I morgen skal jeg se en oppsetning av Nøtteknekkeren. Den er en juletradisjon som er et samarbeide mellom Pias Ballettstudio og nå arktisk Filharmoni. De første 3 årene fra 2003 var min datter med i forestillingene. Hun hadde mange roller og siste året hun var med var hun blomsterfeen. I år er hun medhjelper bak scenen. Hun jobber som dansepedagog hos Pias, men har ikke hatt ansvaret for noen av dansene som er med i forestillingen. Siden hun selv var med så lenge har hun likevel tråden i forestillingen og kan også forstå hva danserne føler. Jeg gleder meg til i morgen. Jeg blir aldri lei av den flotte musikken og de unge danserne med fargerike kostymer. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg