Migrenen har tatt fra meg dagen.

Jeg har hatt uvanlig mange anfall siden før jul.

Idag er jeg både frustrert og måtte avlyse frisørtimen.

Har tatt imigran og må bare krype tilbake i senga. Skulle mye heller hatt en lang dag på kontoret.

Dette ble en sutreblogg.

Kanskje ordner det seg til senere på dagen.

Jeg prøvde å lese om dosering av imigran på nettet siden jeg har måttet ta disse oftere enn vanlig. Merkelig nok finnes det ikke forslag til dosering for de over 65 år.

Hvorfor vet jeg ikke. Skal ta en prat med fastlegen når jeg føler meg bedre.

2 kommentarer
    1. Huff, stakkars deg.Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det. Jeg ble mye bedre etter overgangsalderen og det hjalp også med blodtrykksdempende medisin. Håper legen din kan hjelpe deg ,sender deg en god klem😘

      1. Tusen takk. Jeg har bestilt time. Hos legen. Første ledige var 2 februar.
        Er heldigvis litt bedre etter å ha sovet bort mesteparten av dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg