Mere mimring fra min ungdom.

Dette bildet må være tatt en 17.mai siden bilen vår Petrine er pyntet med flagg.

Pappa hadde spesialtillatelse slik at vi alle 5 kunne sitte I baksetet. Det fantes ikke sikkerhetsbelter i bilene den gang.

Jeg tenker at vi måtte være veldig gode venner som kunne sitte så trangt. Lengste turen hvor vi alle var med var til Sverige via Mo i Rana.

Stor stas å krysse grensen til Sverige og oppleve venstrekjøring.

Skjørtet jeg har på meg er mitt første miniskjørt. Dette er forholdsvis tekkelig. Etterhvert ble jeg mer modig og skjørtet ble kortere.

Et fint bilde av oss 5 søsken tatt for over 50 år siden.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg