Massasje = flere hvite blodlegemer

 

Idag skal jeg til knøing som jeg kaller det. Hver mnd i over 20 år har jeg fått behandling. Jeg kombinerer fotsoneterapi, idrettsmassasje og kinesiologi.

Først fotsoneterapi som åpner kanaler i kroppen. Jeg blir varm og mer mottagelig for videre behandling. Graden av vondt når hun treffer spesielle punkt på føttene forteller hvordan kroppen min har det.

Massasjen løser opp musklene. Jeg forteller henne om hvor jeg føler jeg har mest behov for behandling. Opp gjennom årene har jeg også måttet ty til kiropraktor.

I en alder av 71 år har jeg ikke vondt noen plasser på kroppen.

  • Behandlingen avsluttes med kinesiologi. Yin og yang skal bli bestevenner kaller jeg behandlingen.

Etterpå føler jeg meg “fit for fight” igjen.

I går fulgte jeg med på et program på TV som heter stol på din doktor. De forsøkte å finne ut om massasje økte forekomsten av hvite blodlegemer. Det visste jeg å gjelde for alle som var med i undersøkelsen.

Kanskje er det derfor at jeg aldri er syk? Min eneste plage er at jeg får migreneanfall en sjelden gang.

Jeg anbefaler virkelig å bruke penger på slik behandling.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg