Makulering og på nytt tett do.

Denne lille makuleringsmaskinen kjørte seg fast med det samme jeg begynte makuleringen.

Min handymann fixet den, men jeg skjønnte at det ikke var mulig å bli ferdig til jul dersom jeg skulle bruke denne.

1 time før staples stengte kjørte jeg dit og kjøpte en større maskin.

Den funker bra og jeg kan legge flere ark inn og la maskinen arbeide på egen hånd. Den er både stor og tung og må derfor stå nede i gangen mens den er i bruk.

Det betyr mye trim på meg som springer opp og ned  trappen.

Neste problem er å bli kvitt makulaturen.

Ser ut til å bli et helt vognlass etter hvert.

Da jeg kom hjem etter handleturen og oppdaget at doen igjen var tett bar det i gråtingen med meg. Vi må nok bestille hjelp av eksperter for å blåse opp rørene.

Det er skjelden jeg tar til tårer. Men alt føltes håpløst akkurat da.

Min kjære prøvde å trøste meg. Han hadde ikke skjønt at doen var blitt tett igjen.

Sitat han: gråter du fordi du ikke får skylt ned etter deg?

Jeg var nesten utrøstelig,  men måtte etterhvert le av han.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg