Lykketroll på lykkens dag

Bilde av et lykketroll passer vel godt idag som det er FNs lykkedag.

Norge har visstnok det 6  mest lykkelige folk.

Jeg føler meg både heldig og lykkelig i hverdagen. Jeg har god helse og en storfamilie rundt meg. Jeg har mange venner jeg traff gjevnlig før korona og som jeg tror er der når viruset er jagd på dør.

Min nærmeste familie har det godt og jeg får treffe dem ofte siden vi bor i samme by.

Snart er det vår og nye dager på hytta.

Ja. Jeg vet hva lykke er.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg