Lørdagskveld og nytt fantastisk måltid.

Veldig fin arbeidsfordeling her i huset. Jeg ser på Maskorama mens min kjære tryller frem et herlig måltid. Laks som egentlig skal spises som sushi er perfekt stekt og servert med potet og gulrot. Det enkle er ofte det beste. (Ikke kjøpt på Rema. Min kjære handler helst på Coop-butikker) Han var ansatt i NKL i mange år og likte ikke at billigbutikker som Rema dukket opp. Dersom jeg en skjelden gang handler på Rema, tar jeg aldri med meg varene hjem i en Remaplastpose.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg