Lørdagen har vært veldig fin.

Lørdagen avsluttes med biff tillaget av min kjære. Som vanlig svært velsmakende.

Tidligere idag var vi og så til båten i havna. Båten hadde det fint og trengte bare å bli pumpet for litt vann.

Blikkstille hav og vi følte på lysten til å dra ut på havet en tur, men vi hadde avtalt med eldste sønn om å hente han hjem til oss.

Etter at vi byttet tv og Internett fra Altibox til      T-we har jeg ikke fått ordnet med tvlyd direkte til høreapparatene mine.

Idag klarte eldste sønn å koble til.

Jeg var innom Elkjøp tidligere i uka og kjøpte en dings som omformet lyden fra hjelpemiddeldingsen til digital lyd. Og den funket heldigvis etter at min sønn forsto at dingsen måtte ha strøm.

Min datter hadde tidligere i uka koblet hjelpemiddeldingsen til mobilen.

Nå er jeg kjempefornøyd. Alt mulig kan fikses med dingser ser det ut som.

Nå kan jeg høre på tv uten at min kjære behøver å høre det samme som jeg.

Veldig viktig siden vi skjelden liker de samme programmene.

Vi var også innom en kafé og spiste kake.

Nå slapper jeg av med en øl fra Bådin.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg