Lørdag og fotball på viaplay

Nå ser jeg på kamp mellom Manchester City og Fulhem. Brauten er ikke på banen enda, men det er Grealish. Jeg har virkelig sansen for han. En fantastisk spiller. Jeg blir rent startruck.

Spennende og fin underholdning på en lørdags ettermiddag. Flotte unge menn som sloss om en ball og prøver å skåre mål. Noe som er fryktelig vanskelig.

Jeg ser også på viktige håndballkamper. Der er det ganske lett å få mål og jeg blir ikke like engasjert når det skjer. Jeg tror at nettopp derfor er fotballkamper så populær. Når et lag endelig skårer står jubelen i taket.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg