Kveldsmat på hytta.

Luksusmat siste kveld på hytta for iår.

Imorgen stenger vi og setter båten i naustet.

Litt vemodig , men tiden går fort og plutselig er det påske.

Været har vært godt i dag også.  I går kveld badet  jeg og yngste søster i stampen uten at nordlyset dukket opp. Fullmånen og stjerner viste seg mellom skyene.

Jeg var en siste tur i marka i dag. Jeg plukket litt tyttebær for å ha nyrørt hjemme første uka.

Enda er det mye bær igjen i området her ved hytta. Jeg fant også noen kantarell til kveldsmåltidet vårt.

Jeg er heldig som har en god kokk I huset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg