Kornstad og Engegårdskvartetten.

Her er både Engegårdskvartetten og Kornstad trio på scenen sammen med Ann-Helen Moen.

Disse avsluttet konserten sammen. Før det fikk vi 2 avdelinger hvor først Kornstad trio opptedte med jazzinspirert opera, eller operainspirert jazz.

Jeg likte disse innslagene best av alle i konserten.

Engegårdskvartetten spiller jo helt fantastisk, men jeg klarer ikke å engasjere meg helt i lengden når jeg hører så rolig musikk.

Det er nok meg og ikke musikken det er noe feil med.

Siste avdeling med alle tilstede fenget meg mer.

Hadde håpet på enda større spennvidde når de skulle opptre sammen.

2 kommentarer
    1. Enig med deg. Miksen ble ikke god.
      1. konserten var for lang uten pause
      2. Strykekvartetten, både uten og med sangsolist, ble kjedelig opp mot Kornstad og co, selv om det ikke var noe å utsette på kvaliteten.
      Kornstad trio leverte engasjerende, levende musikk, med en utstråling og glede som kunne merkes helt opp på galleri.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg