Kongeriket av Jo Nesbø: min vurdering av boka

Jeg har nå lest boka. Jeg vil ikke kalle det en krimbok, det er heller en skrekkroman. Litt eventyraktig.  Ikke veldig spennende, men likevel var det noe som fikk meg til å fortsette å lese. Jeg har lest at det skal lages en tv serie basert på boka. Den serien kan nok fange seerne. Mye spektakulært skjer og det er mulig å visualisere mye av innholdet slik at det virkelig blir skummelt.

Les  boka og finn ut din egen mening om den. Jeg anbefaler den gjerne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg