Jeg skinner om kapp med solen.

Idag har jeg sittet for første gang iår ute på terrassen hjemme og kjent solen skinne. Min kjære mann har ryddet bort det meste av alt søppel etter oppussingen og ordnet med puter i sofaen. Min datter sier at jeg ikke er stygg, men at bilder sjelden viser meg fra min beste side. Veldig diplomatisk sagt. Jeg må bare innrømme at alderen tærer på selv om jeg aldri har vært særlig fotogen. Jeg likte likevel dette selfiet fordi jeg skinner som en sol. Jeg er fornøyd med livet mitt og det kan man se.  Kanskje kan jeg få frem smilet til noen av dem som ser bildet.

I morgen drar vi tilbake til hytta og det er meldt godt og varmt vær.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg