Jeg måtte bare kontakte min fastlege.

Siden jeg ikke ser ut til å bli frisk på egenhånd tok jeg idag kontakt med min fastlege.

Det var fint å høre den rolige stemmen hans på telefonen.

Han gav meg mange råd og mente at jeg ikke burde bekymre meg selv om det tok en uke før jeg  ble frisk igjen.

Dersom jeg fremdeles er syk over helga skal jeg ta kontakt igjen.

Min kjære har vært på apoteket og handlet. Og jeg har inntatt første dose. Ikke akkurat godsaker, men det må jeg finne meg i.

Jeg har med tungt hjerte sagt fra til Nordland Musikkfestuke at de må finne erstatter for mine vakter.

Jeg sier til meg selv at jeg ikke må synes synd på meg.

Også jeg må oppleve litt motgang. Sånn er det bare.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg