Jeg lurer på om facebook er synsk.

Jeg har hatt en vanskelig uke før jeg idag skulle fjerne en slik polypp.  Heldigvis var den enda godartet og kunne fjernes.

Jeg følte meg ikke særlig høy i hatten der jeg satt på venterommet til M4.

Jeg fikk heldigvis beroligende og sov mesteparten av operasjonen.

Jeg følte meg ganske mørbanket og svimmel den første tiden etterpå. Men etter en stund alene på det rom der ble jeg hentet av min kjære.

Jeg fikk konstantert av jeg hadde en polypp som måtte fjernes for 2 uker siden.

Heldigvis har jeg hatt symptomer som gjorde at jeg ble sendt til sykehuset av min fastlege.

Dette var for over 4 mnd.siden.

Litt rart at Facebook ga meg link til artikkelen ovenfor akkurat idag. Men orakelet vet jo det meste har jeg skjønnt.

Nå føler jeg meg frisk nok til å gå på konsert i kveld.

Amerikansk musikk spillt a Arktisk Filharmoni.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg