Jeg har igjen fått selskap i senga.

Min kjære og Nara er kommet hjem fra hytta.

Min gressenkeuke med musikk er over.

Det har vært en fin uke selv om jeg har savnet dem og hytta.

Jeg gleder meg til å se alle nye oppgraderinger min handymann har gjort denne uka. Han hadde med seg maling og også nye gardiner da han dro.

Denne uka blir vi hjemme begge to.

Min kjæres søster og mann kommer fra Bergen. Det er nå lenge siden vi traff hverandre. Det gleder jeg meg til.

I morgen får vi også besøk av enken til en bror av min kjære. Hun bor i Sarpsborg men har hytte på Bliksvær ( en øy utenfor Bodø hvor min kjære kommer fra).

Denne uka blir en uke i familiens tegn da vi også vil treffes med 2 andre brødre av min kjære som bor her i Bodø og deres ektefeller.

En av brødrene er faktisk gift med min søster.

Jeg håper på fint vær slik at vi også kan dra på båttur. Nå er bybåten vår tilbake på plassen sin her i Bodø.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg