Jeg har fått dilla på Christmas mallows

Jeg var på  staples ( eller hva butikken heter nå) for å kjøpe kopipapir. Jeg klarer ikke å gå derfra uten å kjøpe meg noe godt.

Blant annet disse som er avbildet her. Egentlig bare søt luft som forsvinner straks jeg putter dem i munnen. Og lysten til en ny kommer med en gang. Jeg må bare tømme posen.

Dagen har for det meste gått med til å arbeide på kontoret, men vi fikk kaffebesøk av en av mine søstre og hennes ektefelle. De har nettopp vært en uke på Gran Canaria. Jeg skulle gjerne tatt en tur dit, men så lenge Nara finnes her på jord kan vi ikke dra bort sammen. Og det går egentlig  greitt.

Nå er det tid for mer godter og litt TV-titting.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg