Jeg følte meg som en rebell idag.

Vi var på City Nord og handlet noen julegaver. Det var ikke veldig mye folk og det var ingen problem med å holde 1m avstand.

Likevel var jeg den eneste uten munnbind etter det jeg kunne se.

Min kjære brukte munnbind selv om han da må ta av seg brillene som dugger. Dermed ser han ganske dårlig.

Jeg tenkte at når alle andre har på seg dette bindet er det liten sjanse for at de smitter meg.

Men regner med at jeg ble uglesett der jeg vandret freidig rundt I butikkene.

Jeg en rebell av vår tid.

Bildet er fra da jeg forsøkte å lage meg en avatar. Ble ikke særlig likt meg.

4 kommentarer
    1. Jeg så deg en dag før der du gikk uten munnbind og saken er det at DU kan faktisk smitte andre. Ikke nok at andre skal ha munnbind for at du ikke skal bli smittet. Så kjære Gunn, bruk munnbind du og.

      1. Med så lite smitte i byen og med 3 vaksiner og jeg holder avstand. Jeg tror ikke det er noen fare for det.

    2. Ja, man kan lett skille seg ut om man er den eneste. Selv har jeg vært noenngang vært omtrent eneste MED munnbind. Men nå går nok de fleste med det mange steder ja. Ja, kan dugge litt på brillene. 🙂

      1. Vi har mellom 1 og 3 villsmitte pr.dag i en by på over 50.000,-
        Ikke overhengende fare for å bli smittet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg